Kotníky

8. října 2010 v 22:25 | DarkS |  Ze života traceura
Několik tréninků v tělocvičně a poslední dobou i větší skoky a dropy, se začalo projevovat mírnou bolestí levého kotníku. A je zle, řekl jsem si. Protože nechci, aby to vedlo k vážnějším problémům, rozhodl jsem se udělat opatření.

Kdysi dávno jsem na YouTube zařadil do oblíbených video Titanium Ankles od Dogena a nyní přišel čas, aby se zůročilo.


Ode dneška začínám cvičit podle tutoriálu - konkrétně ráno a večer, když se naskytne příležitost, tak i přes den. Začnu protažením a pak pojedu podle postupu: shin raise, quick pulsation, toes pulling, lateral raise, rotations. Takhle celkem třikrát.

Uvidíme, co to udělá :)





 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Slav3k Slav3k | 12. října 2010 v 19:12 | Reagovat

Ahoj, nevíš náhodou jak dlouho MAXIMÁLNĚ se tohle může denně cvičit? Co jiného taky dělat ve škole při hodinách :-D

2 DarkS DarkS | Web | 12. října 2010 v 19:56 | Reagovat

No já zatím cvičím podle videa a vyhovuje mi to. Za ten den to bohatě stačí, maximálně bych k tomu už dodal jen tak dva sety, ale to jen jestli to opravdu potřebuješ :-)

3 abaca abaca | 14. prosince 2012 v 17:46 | Reagovat

:))) No, alespoň už vím, v čem byl problém s mými kotníky :D Díky, zkusím nějaké z těch triků:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama